Protokół z przeprowadzonej rekrutacji uczestników do przedsięwzięcia
E-mobilni fachowcy w Europie o numerze 2022-1-PL01-KA122-VET-000077632 realizowanego na zasadach Programu Erasmus+ w ramach projektu „Zagraniczna mobilność edukacyjna uczniów i absolwentów oraz kadry kształcenia zawodowego” finansowanego ze środków programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego

STAŻE W PALERMO

Dnia 20.09.2024 odbyło się posiedzenie zespołu rekrutacyjnego powołanego przez dyrektora szkoły w celu przeprowadzenia rekrutacji oraz wyłonienia uczestników mobilności w ramach projektu  „E-mobilni fachowcy w Europie” realizowanego w Technikum im. T. Kościuszki
w Ostrowcu Św. ZDZ w Kielcach na staże zagraniczne do Palermo (Włochy).

W dniach 16 - 19.09.2024 r. zespół rekrutacyjny w składzie: Barbara Figura – koordynator, Natalia Grzesik – pedagog specjalny, Grażyna Marchwiany – sekretarz szkoły, przeprowadził kolejne etapy rekrutacyjne tj. analiza formularzy zgłoszeniowych złożonych przez zainteresowanych uczniów pod kątem spełnienia wymogów formalnych wynikających z zasad programu Erasmus+  oraz pozostałych kryteriów zawartych w części B do formularza zgłoszeniowego – kryteria naboru.

Kandydaci po wstępnej weryfikacji przystąpili 20.09.2024r. do rozmowy kwalifikacyjnej, której wynik połączony z ilością punktów za kryteria formalne, merytoryczne i promujące zadecydował ostatecznie o zakwalifikowani kandydata do mobilności.

Rozmowę kwalifikacyjną przeprowadził zespół w składzie: Barbara Figura, Anna Podpora/Jolanta Świąder, Natalia Grzesik/Emilia Kucharczyk

Nad prowadzoną rekrutacją nadzór prowadziła Pani Izabela Pustuła - Dyrektor Technikum.

W wyniku przeprowadzonej rekrutacji zespół rekrutacyjny wyłonił 10 uczestników mobilności i sporządził listę rankingową i rezerwową uczestników mobilności stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego protokołu. Lista została opublikowana w biurze projektu Erasmus+ (sala 2) i w gablocie szkolnej.  

Od każdej decyzji komisji rekrutacyjnej przysluguje kandydatowi prawo złożenia odwołania zgodnie z procedurą odwoławczą.

bann opw

bann opw